صدای شکستنم به گوش هیچکس نرسید....


 

 بچه هااامروز یکی از بدترین خبرای عمرمو بهم دادن........


امروز عصر شنیدم  کسیو که 2 سال دوسش داشتم با تمام وجودم....داره از پیشم میره...

فهمیدم اوایل فروردین واسش رفتن خاستگاری.....


خرد شدم...نابود شدم...داد زدم...اشک ریختم..

هیشکی نشنید....

هیشکی نتونست درکم کنه....دارم نابود میشم.....

نمیتونم نفس بکشم....اخ....اخه نفسم داره از پیشم میره...

چی کار کنم...کمکم کنید...دارم میمیرم.....

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت16:14---10 ارديبهشت 1392
mer3000000000

.RaHa.
ساعت18:57---1 ارديبهشت 1392
man darket mikonam azizam.


ax hat ghashang bod.....





bahar faghat zendegi ro azam gerft


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, |